Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Korona günlerinde hayat

 
Günaydın yağmur!
Günaydın hayat!
Günaydın beni 16 gündür yalnız bırakmayan canım yatağım!
Buna rağmen uykusuz geçen geceler, hepinize günaydın!
İyot kokan sahillerden değil korku dolu korona günlerinden yazıyorum size
Dışarıda yağmur, ben pencerenin önünde miskin miskin tavanın duvarlarıyla bakışıp arada klavyeyle buluşuyorum
Bir ay önce tam şuan oturduğum pencerenin önünde bir sürü plan yapıyordum
Bana o gün bunların olacağını söyleseler asla inanmazdım
Hayat çok garip...
Günlerdir evdeyim
Dışarıda neydiği belirsiz bir virüs
Kapıda korku, camın ötesi panik
Dışarısı ölüm sessizliği
Çıkasım gelmiyor, çıkmak istemiyorum da
Sıkıldım.
Avazım çıktığında bağırmak istiyorum
Yoruldum
Kaygılarım arttı, aksiyetem yine başladı
Psikolojim iyi değil.
Sürekli yemek yiyorum, yatıyorum, panda gibi yuvarlanıyorum
Günlerim fotokopiyle çoğaltılmış gibi
16 gündür gözüme uyku girmiyor
Korkuyorum...
Basit görünen şeylerin kıymetini daha da iyi anlıyorum
İnanır mısınız dışarıya çıkıp tedirgin olmadan rahatça nefes almayı özledim
Aylak aylak gezmeyi
Bir kafede oturup çay kahve içmeyi, insanlara dokunarak konuşmayı,
Sarılmayı...
Sevgi en iyi dokunarak gösterilir
Seviyorsam ahtapot gibi sarılırım normal şartlarda
Ama şartlar normal değil...
Ne zaman biter bu günler belli değil
Ne zaman sarılırım bir daha belli değil
Belki bundan sonra bu korkuyla hiç bir şey eskisi gibi olmaya da bilir.
Ama bambaşka olmasını isterdim herşeyin
Bu kötü günlerin geride kaldığı bir sabaha uyanmayı...
Düşünsenize, herşey bitmiş şuan en sevdiğiniz kişiyle sabah serinliğinde eşyalarınızı arabaya taşımış en sevdiğiniz tatil beldesine doğru yola çıkıyorsunuz
Yavaş gidiyorsunuz, aceleniz yok, hayatın tadını çıkara çıkara en sevdiğiniz şarkıları bağıra çağıra söyleye söyleye
Nasıl olsa yarın denize gireceksiniz
İyot kokan bir sahilde.
Sıcak kum teninize değecek, yaşamı hissedeceksiniz
Saçlarınızın rengi güneşten açılmış, yanaklarınız kızarmış, şile bezinden beyaz bir elbiseyle sahilde akşam serinliğinde huzurluca dolaşacaksınız
Gün batımında balkona sofra hazırlayacak, kadehleri gelecekteki daha güzel günlere kaldıracaksınız
Hayali bile güzeldi değil mi?
Umarım hayallerimiz yarım kalmaz
Koronanın geçtiği güzel günlerde görüşmek dileğiyle...
 

 

 
Toplam blog
: 57
: 189
Kayıt tarihi
: 15.11.17
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Halkla İlişkiler - Anadolu Üniversitesi İşletme  Köşe Yazarı/Blogge..