Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '21

 
Kategori
Özel Günler
 

Korona Öğretmenler Öğrenciler

Okullar bir haftalık tatile girdi ve bu gün tatilin son günü, yarın ikinci eğitim öğretim yılı kaldığı yerden devam edecek. Fakat bir yandan yüz yüze eğitim devam etmeli deniyor, öte yandan okulların açılmasından bu yana korona vakaları hızla artıyor.

İki yıla yakındır devam eden korona virüsü mücadelesinde pek çok insan yitirdik. Dilerim bir an evvel sıfırlayabiliriz. Öğretmenler sağlıkçılarla birlikte aşılansa durum aynı olur muydu merak ediyorum. Fakat geçmişi değiştiremeyeceğimize göre önümüzdeki dönem için neler yapılacak sa öğretmenler, öğrenciler ve aileleri adına önlemler artırılmalıdır.

Önümüzde öğretmenler günü bulunuyor. Ben şimdiden Baş Öğretmenim Gazi Mustafa kemal Atatürk, blog öğretmenlerimizin ve tüm öğretmenlerin gününü kutluyor önce sağlık sonra mutluluk ve başarı diliyorum.

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..