Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Korona Ortak Akılla Biter

KORONA ORTAK AKILLA YOK OLUR

Toplumun

Her türlü aşamayı aşabilmesi              

Her türlü zorluğu yenebilmesi

Her türlü belayı defedebilmesi

Her türlü kıran ve afeti önleyebilmesi

Tamamen

Toplumsal ortak akılla gerçekleşir

Bize

Toplumumuza

Dünya toplumuna düşen görev

Toplumsal ortak akla yönelmektir

Ünlü İngiliz yazar Bernard Shaw

“ Akıllı insan aklını kullanır

Daha da akıllı insan başkalarının da

Aklını kullanır” der

İşte

Ders alınacak en ön öğüt budur

Toplum bu öğüde kulak verecek

Ortak akla yönelecek

İnsan tek başına

Her şeyi bilemez

O sadece ilgi alanına gireni bilebilir

İlgi alanına girmeyeni

Diğer insanlardan öğrenir yapar

Bu iş burada kalmıyor canlarım

Toplum önderleri

Bu işin üstüne ciddiyetle düşecek

Ortak akıl arayışını yayacak

Ortak çözüm bulacak uygulayacak

İşte bu

Toplumsallığın bel kemiğidir

Yeni toplumsal oluşumlarda

Herkesin katkısı olunca

Herkes bunu sahiplenir ve uyar

Kimse

Ben mi yaptım ya anasını satayım

Yapan düşünsün

Demez

Bugünün konusu

Daha doğrusu başat konusu

Korona virüsü ve onun direkt ve yan etkileridir

İşte

Ortak akıl tam da bu noktada devreye girmeli

Ya da girdirilmeli

Bu konuda en baş görev devlete düşüyor

Devlet

Korona virüsü üzerinde düşüncesi olanları

Toparlayacak

Onları birlikte konuşma hakkı tanıyacak

Bunun sonunda ortak çözüm gelecek

Ben

Devletimizden özellikle bunu istiyorum

Yani

Ortak akla değer vermesini ve kullanmasını

Hemen başlatmasını öneriyorum devletime

Şuna çok inanıyorum

Ortak aklın çözemediği sorun yoktur

Çözemeyeceği sorun da olmayacaktır

Bu Korona Virüsü de

Göreceksiniz ortak akılla kolayca yok edilecektir

Ortak akla gel devletim

Ortak akla gel halkım

Ortak akla gel insanlık

Son sözüm

Ortak akıl olmasaydı insanlık bu düzeyde asla olmazdı

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..