Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '20

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
76
 

Korona yazarları!

Merhaba sevgili okur dostlarım! Milliyet Bloga 2009 yılında abone oldum ve 2013 yılına kadar sürekli bir şeyler yazdım. Sonra 2019 yılına kadar ara verdim. Ondan sonra da bugüne kadar elimden geldiği kadar okura bir şeyler veren, kazandıran bloglar yazıyorum. Doğrusu bu arada kendim de birçok şey öğreniyorum. Kuşkusuz yazmakla kalmıyor, bir o kadar da blog okuyorum. Bu vesileyle MB’da çok değerli blogerler olduğunu da görüyorum. Onların sevgi, saygı ve emek kokan yazılarını okuyunca, görünce çok mutlu oluyorum. Bu yazar ve yazıları, Milliyet Blog’u bugünden yarınlara başarıyla  taşıyacaktır. Buna inancım ve güvencim her geçen gün artıyor. 

İyi ki varsınız ve iyi ki MB var…

Bazen çok iyi bildiğimiz bir konuyu heyecanla ve sabırsızlıkla yazıp paylaşıyoruz, bazen de bilmediğimiz birçok konuyu bu sayfalarda görüp, bulup okuyoruz. Kısacası yazdıkça, okudukça ufkumuz açılıyor, bilgi dağarcığımız zenginleşiyor. Ben bunun için daha önceleri MB için bir çeşit üniversite demiştim….

*

Korona yazarları!

Bu korona sürecinde de MB’da yeni yüzlerle, yeni yazarlarla da tanışma fırsatımız oldu. Bunlar yaklaşık bu üç aylık sürede MB’a renk kattılar, şeref verdiler. Bunlardan biri okurlarına “Merhaba canım!” diye hitap etmişti. Bu benim çok dikkatimi çekti. Sonra yazılarını da zevkle okudum. Belli ki gönlü insan sevgisi ile dolu biri. O da benim yazılarımı okuyor ve yorumlar yapıyordu. Kimdir, nedir, necidir bilmem, merak da etmedim. Yazdıkları ve nasıl yazdığı önemliydi benim için. Hep var olsun…

Ben bunlara Korona Yazarları diyorum. Nitekim bu arkadaşlar normalleşmeye dönmeye başlayınca işlerinin başına geçtiler ve normal olarak artık yazmaya da ara verdiler. Vakit buldukça hepsinden o güzelim yazılarını bekliyoruz…

*

Doğrusu ben de bazen bir şeyler yazmakta zorlanıyorum. İnternet dünyası bir derya. Şimdiye kadar hemen her şey yazılıp söylendi. Farklı şeyler yazmak ve anlatmak lazım. Belki de bir süreliğine hiçbir şey yazmadan yazılanları okumak ve demlenmek gerekiyor. Bazı arkadaşlarımın sürekli bir şeyler yazdıklarını görüyorum ve doğrusu performanslarına hayranım. Ben de şimdiye kadar 500’e yakın blog yazdım, bir zamanlar çok hızlıydım!

İnsan zamanla duruluyor, olgunlaşıyor. Daha az ama daha öz şeyler yazmak istiyor. Bazen de bu kadar yeter diyebiliyor! Ben Allah nasip ederse arada bir de olsa bir süre daha yazmayı isterim…

Hepimize kolay gelsin!

Şen ve esen kalınız…

Dr. Atanur Yıldız

5 Haz. 20

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Samimi ve güzel duygular dile getirmişsin Atanur abi , sevgiyle kal hep

jale kasap 
 05.06.2020 15:33
Cevap :
Çok teşekkür ederim Jale kardeşim. Mutlu günleriniz olsun hep.   06.06.2020 11:00
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 493
Toplam yorum
: 3091
Toplam mesaj
: 126
Ort. okunma sayısı
: 275
Kayıt tarihi
: 24.01.09
 
 

Tıp doktoru.  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster