Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Koronalı Günler

La Boheme ile başladık.

Nasıl gidiyor hayat?

Ne olsun işte, bol bol Korona ve acı; ister hayat, de, ister aşk, ister sal gitsin.

Danimarka Ulusal Senfoni Orkestrası ve...

Film müzikleri ile kanatlandım....İtalya, senin için ağlıyoruz, önce Çin, sonra İspanya, Amerika; aman, aman Türkiye, lütfen evde kal!...

Bir Şarkının Peşinde, peşinden Güney Afrika'ya geldik. O çaldı söyledi, biz dinledik ve ağladık ve alkış ve alkış ve....

"Sugar Man", dinle ve...

Şeker gibi hayatlar yaşıyoruz değil mi, hem de bu dönemlerde; AH!

Kim ne yaptı ne etti, beni AĞ'ına aldı; NET, parçalandım; hem Kore'nin Kuzey'inde hem de Güney'inde; vah insanlığımıza!

Yoğun şüphe!

Dehşet, iki sert filmle yıkıldım; yaşa yaşayabilirsen; ağır geldi, ağrılar içindeyim, içim boş; off Korona, sen de varsın; ?!?

En Güzel Günüm, dedi, beni de davet etti, işte gündü, bitti!

1. Not: O bisikletin bir hikayesi var; ama bize fazla geldi; uyku vakti; haydi artık!

2. Not:

Lafın gelişi, dedi

lafın gerisi

Korona

tanıyorsun, diye 

devam etti

edemedi, düştü

kalkması ve

kaldırılması için bekliyoruz

biz, sözde sevgi dolu insanlar;

net SÖZde!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..