Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '20

 
Kategori
Güncel
 

Koronanın Saatli Bombaları

Hint polisi sopayla dövüyor. Bu aşırı da biz de çok yumuşak davranıyoruz.

Beyefendi sıkılıyormuş, bana ne; senin yüzünden hasta olup ölemem. “Biraz hava almaya çıktım” masum bir istek değil, ne bileyim belki hastasın; senin gibiler yüzünden ben korkuyor bebeme mama almaya gidemiyorum! Çocuklar evde aç fırından ekmek almaya gidemiyorum!

Hani biraz bilinçli olsan sosyal mesafeyi falan bilsen… Ne maske var ne eldiven, kontrolsüz dalıyorsun sokaklara. Sağlamsın iyisin ama bilmiyorsun ki belki sana da bulaştı. Hasta değilsin ama daha kötüsü hastalık taşıyansın.

Kendilerini korumayı bilmeyenlerin yanında kendimizi koruyamayız. Siz hasta olmayın çünkü siz hasta olursanız herkes hasta oluyor. Bilinçsiz bir toplumuz, salgını kontrol edemezsek sizin gibiler yüzünden!

30 kişiye bulaştıran biri var biliyorsunuz. O kişi ben olsaydım kendimden başka hiç kimseye bulaşmazdı çünkü hiçbir nedene bağlı olmadan sadece virüs var diye bile kendimi izole ettim.

Adama bak ya, canı sıkılmış! Valla Hint polisinin eline sağlık!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..