Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Koruma altına alınmam lazım Vol.II

Koruma altına alınmam lazım Vol.II
 

İşte bugün istediklerim:

32. Sevdiğimin kapıma ansızın dayanıp, bana evlenme teklif etmesi... Tek taş diye tutturmuyorum dikkatinizi çekerim.
33. O beğendiğim gelinliği giyebilmek (Yaz ayında evlenir de kır düğünü yaparsam zor olur ama olsun bir şekilde )
34. Ayda 2 kez maaş almak. ( Allah çarpacak)
35. Ehliyetimi aldıktan sonra, Eylül ayında patronumun bana otomatik vites bir şirket arabası tahsis etmesi.:)) ( Allah iki kere çarpacak)
36. Sabah uyandığımda 56 kilo olmak, göbeğimin sonsuza dek mazide kalması.
37. Önce bir oğlum sonra da bir kızımın olması.
38. İşimde çok başarılı olmak, o kadar çok ki, üniversitelere falan konuşmacı olarak katılayım
39. Basın benim fikirlerime danışsın istiyorum, pazar eklerinde tam sayfa röportajlarım çıksın, resimlerde ailem niyetinde kızlar, annem ve kedilerim yer alsın.
40. Ara sıra hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum, niye bu kadar gururluyum ki?
41. Yeni bir çift ayakkabı.
42. Dün aldığım siyah elbisenin beyazını ( iş çıkışı gidip alacam galiba, Şeytan içime kaçmış bulunuyor)
43. Saçlarımı kalın su dalgası yapmak. (Yarın akşam bunu da yapabilirim, herşeyin suçlusu bu Şeytan)
44. Devlet bana ekstra maaş bağlasın.( Allah bile benden bıkmıştır bu yüzsüzlükten)
46. Bugün ödemem gereken ama parasını harcadığım senetten dolayı önümüzdeki aya kadar başıma bir dert gelememesi.
47.Patron aradı burda susuyorum....
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..