Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Koruma altına alınmam lazım

Koruma altına alınmam lazım
 

snapshots'ran ödünçtür, aynen ben


Bendeniz gibi tatlı, şeker, akıllı, güzel, sevimli, zeki vs. bir insan yavrusunun hayatı kesinllikle kolaylaştırılmalıdır... Bugün neler yapılabilir onu düşündüm... İşte listesi:

1. Limitsiz ve geri ödemesiz Garanti Bonus kredi kartının bana tahsis edilmesi (aklıma geldi de bizim Manita Bey'e Garanti Bonus Platinium American Express yollamışlar)
2. Tüm kıyafet mağazaları yeni sezondaki kıyafetlerinden istediklerimi ücretsiz vermeli.
3. Dior her bir ürününü ilk önce bana denettirmeli;
4. Marriot Oteli'nin SPA merkezi ücretsiz bakım-masaj terapileri uygulamalı;
5. İşe ancak canım istediğinde gitmeli, CEO bey bana hiç kızmamalı
6.Doktorada hocalar anlayış göstermeli ödevleri ancak canım yapmak isterse yapabilmeliyim;(AA'dan düşük not verilmemeli)
7. Odamın ve evimizin dekorasyonu Fatih Kural tarafından karşılıksız yapılırken, yeni evimiz de Ağaoğlunun Kozyatağındaki sitesinde olmalı;
8. Valide Sultan ev işi yapmam için bana baskı yapmamalı, hiç istememeli;
9. Manita Bey bana şöförlü bir Jeep tahsis etmeli, en azından bir Micra'm olmalı;
10. Kedimin dökülen tüyleri bir Kedi Yardımcısı tarafından günde 2 defa taranmalı;
11. Zayıflamaya çalıştığım dönemlerde (herzaman) bana birinin diyet yemekleri pişirmesi;
12. Turkcell fatura göndermekten vazgeçmeli;
13. Aynı şekilde ADSL; Pronet, Digiturk, Telekom (aklıma gelmişken Pronet ve Bonus'a 2 aydır ödeme yapmayı unutuverdim)
14. Ev sahibi kira almamalı bize ödeme yapmalı
15. Nine West istediğim tüm ayakkabı ve çantaları bedelsiz vermeli;
16.Lokantalarda sınırsız-ücretsiz yemek yeme hakkım olmalı, özel bir masam olmalı;
17. Manita Bey her gün çiçek (orkide) göndermeli;
18.Mos saçlarımın tüm bakımını karşılamalı;
19.Garanti kullandığım her bir kredi kartı için Kullanım Ücreti ödemeli (yıllık kart kullanım ücreti olarak 1.000.000 dolar ödemeli)
20.Yaz tatilim 3, kış tatilim 1 ay olmalı...
21.Keyfimi kaçıran insanların pufff diye Uzaya gitmeleri ve bir daha beni üzmemeleri;
22. Makyaj yapmadan Dünya Güzeli olabilmek;
23. Zamansızlıktan yapamadığım ödevler için hocaların notumu düşürmemeleri;
24. Sabahları mesai başlangıç saatinin 10:30-11:00 olması;
25. Öğlen yemeğinin en iyi aşçılar tarafından hazırlanması;
26. Yemek gurusu olarak istediğim her yerde ücretsiz-limitsiz yemek yiyebilmek, yemekler verebilmek;
27. Her gün ofisime çiçek gelmesi;
28. Herkesin bana hayran olması ve Moda İkonu olmak (Eda Taşpınar'ın listede son sıralara gerilemesi)
29. Canımı çok fazla sıkmamak süretiyle Paparazzilerin beni izlemesi
30....... devam edecek

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..