Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Koruyucu gölgem

Kendi yalnızlığım içinde seni düşünüyorum hep

Arkamdaki gölgenin sana ait olduğunu bilmek ve

Beni hiç birzaman bırakmayacağını

Düşünmek bile yetiyor bana

İçimde büyüttüğüm ve sana anlatamadığım "AŞKIN" ve

Mutluluğumun tek sebebi "SENSİN"

.............................................................

Her geçen gün biraz daha kanıyor yaram

Gün geçtikçe daha çok büyüyor

Her aklıma gelişinde daha çok canım yanıyor

Durduramaz oldum kanayan yüreğimi

Dindiremez oldum acımı

Artık dayanamıyorum bitsin artık

Bitsin dedikçe büyüyen bu AŞK

"SON BULSUN"......

 
Toplam blog
: 10
: 385
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

23 yasındayım.... Van yüzüncüyıl üniversitesinde fen fakültesinde kimya bölümünü okudum..... VAN ..