Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Köşe başları

Köşe başları
 

İşte yine bir çıkmazın köşe başındayım. Harekete geçmek için neyi beklediğimi bilmiyorum...

Ne zor şeymiş çevrenizdeki birçok kişinin size güvenmesi ve doğru kararı vermenizi beklemesi???

Evet, daha önce de geçtim zor kararlardan, bazıları bir sınavdı, bazıları ise anlamsız yere kafa yorup doğru cevabı verdiğimi sandığım sorular....

Düşünmek anlamsızdır ya bazen, hani olacak olan olur! Çünkü kader diye birşey vardır ve bazen gerçekten de tüm çabalarınıza rağmen size söz hakkı tanımaz... Öyle bir durumun içinde miyim bilmiyorum. Bunu bilmek için de sonsuza kadar bekleyemem, öyle di mi ???

"Bişey yapmalı" nidalarıyla beynimde gezinen tilkilerin kuyrukarı öyle şeffaf ki, birbirlerinin içinden geçiyorlar ama değdiklerini hissedemiyorum. Hani bi kısa devre olsa da ani bir şekilde karar vermek zorunda kalsam? Ya da biri çok zorlasa da sonra onun etkisinde kaldığım için sonuç iyi olmadığı zaman onu suçlasam???

Üniversiteyi kazandığımda babamın kayıttan sonra artık otobüsü gelip gitmek üzereyken söylediklerini hatırlıyorum: "Şimdi hayatın yollarında bir dönemecin daha başındasın. Sana sınırsız özgürlük tanıyorum. Herzaman yanındayım ve sana güvenim tam!" Hala gözlerim doluyor. Ama biri; hele ki en sevdiğiniz kişi size böyle birşey söylediğinde üstünüzdeki baskıyı tahmin edebilirsiniz zannediyorum. Yoo, babamın herhangi bir baskı amacıyla bunları söylemediğine eminim. Ama yine de bu sözlerden sonra "sıkıysa yanlış yap" diyor bir ses!

O gün bugün böyle geldim buralara. İşte şimdi de benzer bir dönemeçte takılı kaldım. Ortada herhangi bir şık da yok!Herşey tamamen hayal gücüme ve sonucu görebilme yeteneğime bağlı.........

"Bakalım sonuç ne olacak?" diyen ruh sesim kadar ben de merak ediyorum hayatın bana sunacaklarını ve "bundan sonra hiçbirşey eskisi gibi olmadı..." diyen yaşam filmimdeki o dış sesi duyacak mıyım diye???

 
Toplam blog
: 10
: 806
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

1983 doğumluyum. 2005 yılından beri istanbuldayım, çalışıyorum. İstanbul'a aşığım, vapurla işe gitme..