Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

Köşe yazanı olmam an meselesi!

Köşe yazarlığına çağırmaları an meselesidir beni!

Belki de köşe yazarılığına terfi eden ilk blog yazanı ben olacağım! Çatlayan da olacak ama yüzde doksan dokuza yakın arkadaşım sevinecek!

“Ben ondaki cevherin farkındaydım hayatım! Son zamanlardaki yazıları bunun işaretini veriyordu!”

“Ben de farkındaydım! Kelimelerini seçişteki ustalığı ve gramere uygunluğu hayret edilecek düzeydeydi!”

“ Bir cümlede üç kez bu sözcüğünu kullanıyor üçü de ayrı anlamda yahu!”

“Bu , bu bir milat!”

“ Sen de iki kez kullandın!”

“ Öncekini görmemişim de!”

“Hele şiirleri? Önceden isim verirdi, şimdi meçhul sevgiliye yazıyor anacığım! Valla kendimden şüphelenmeye başladım! Tipim değil ama!”

“Benim de; teyzem böylelerine tüyü bozuk derdi! Sağı solu belli olmaz bunların!”

“Belli değilmiş zaten! Solakmış!”

“Kavyeyi ters tutuyordur yazarken!”

“ Ne iğrenç!”

“Geçen birine yazdığı yorumu gördün mü? Pakize suda diyordu ayol!”

“Ay ne görgüsüz! Pakize plajda dese ya!”

“Lastikli donla gider plaja bu!”

Görüyorsunuz değil mi? Ne güzel başlayan sohbet nerelere gidiyor!

Köşe yazarı olayım, blogculara selam bile vermeyeceğim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..