Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Koşma peşimden umut!

Bırak peşimi artık. Ben senin ardından gelmeyi çoktan bıraktım. Umut; seni istemiyorum bundan böyle. Kendim yeteceğim kendime. Hayallere de ihtiyacım yok, her şey kalbimin içinde. İstediğinde olduğunu, istediğini oldurmak için deli gibi attığını anladım dün gece.

İstenince hayatın suyunun ters bile aktırılabildiğini gösterdi bana. Sihirli bir sözcük varmış; istemek.

Önce karar ver, sonra iste ve yap.Yaptığını, bir çok şeyi bu şekilde başarabildiğini, bakışının değişmesi ile hayatın da sana bakışının değiştiğini, sana getirdiklerinin başklaştığını, önüne çıkan her çıkmaz sokakta, bir kapının açık olduğunu ve onun güzel, kocaman bir caddeye açıldığını görecek ve bunun senin başkalaştırdığın hayatın bir hediyesi olduğunu anlayacaksın.

İste ve bekleme; iste ve uğraş. Elinden geleni yap. Keşken olmadığını göreceksin. Koşma umut peşinden, bekleme bir umut, çoğu kez boş yere, isteklerine göre umudunu yarat, şekillendir, yolunu çiz. Aslında umut , hayal yok sadece sen varsın. Bunları yapacak olan tek kişi sensin. Hayattan bekleme. Duruşunun bile eğri olduğu hayatından ne gelmesini bekleyebilirsin. Dik dur ve isteklerin için önce o isteklerine göre yaşamaya, bakmaya başla. Hayatın değişecek. Çünkü içinde bulunduğumuz yaşamı, herşeyiyle dünyada biz inşa ediyoruz. Seçimlerimizle, isteklerimizle; bize kalan çoğu kez; keşkeler oluyor."İstedim olmadı." lar .

Sen sağlam bas yere. Umut da sen, hayal de sen. Sen ne istersen onlar "o" olacak. Olmazlarsa da korkmayacak, yılmayacak yeni hayaller, umutlar yoğuracak, şekillendireceksin ellerinle. Hep isteyeceksin, isteklerinin efendisi ol.Umutlarına giden yolda, umutsuzluklar içinde kaybolma.

 
Toplam blog
: 11
: 4392
Kayıt tarihi
: 06.11.07
 
 

Acı tatlı bir hayat geride kalan ; yaşadıklarımın beni bugüne taşıdığı ,ağzımda kaymaklı ekmek kaday..