Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Kosmos

Kosmos
 

netten big bang


Kimin günahı yok ki?

Öne çıkıp ilk taşı atacak

İlk kanı akıtacak gözlerinden

Yakaran gözlerle tanrıya seslenecek

İlk taşı atacak olanın vicdani ağırlığında

Bir milyon kişi ağırlığındaki

O ilk taşı atacak

Kim öne çıkacak

Sessizce yalvaracak ,

af dileyecek

Paylaşılmaması gereken

o ruhu paylaşacak.

İblisler !

Sökün, kalbimi en derinden

Çıkarın atın  köpeklere diyecek

Yem olsun son azgınlıklarına,

 O ilk taşı atacak olan öne çıkacak

Bir milyon insan yükündeki taşı atacak

Bir adım, hadi son bir adım

Atın, insanlıktan çıkmak için.

Günahı olmayanın ilk adımı gibi

O taş ile yıkılacak duvarlar gibi

İnsanlar gibi, diktatörler gibi

Duvarlar gibi.

Günahı olmayanın atacağı

O bir milyon kişilik taş

Yıkacak tüm dünyayı

Ve yeniden kuracak

Seviyorum diyecek

Vahşi bir ana kurt gibi, doğa gibi.

Sevecek, yıkayacak, parlatacak ,

Onurlandıracak

Aşk için sevgiyle ve doyumsuz açlıkla

O bir milyon kişi ağırlığındaki

Günahı olmayanın atacağı

İlk taş

Yaratan aşkın adıyla,

Yenileyecek

Seni ve beni..

Büyük bir patlamayla

Yepyeni bir evreni..

Günahı olmayan

Yepyeni seni….

Haykıracak bir milyon kişi ağırlığındaki

Aşk içindeki ben’i….

Günahı olmayan

Bir adım öne çıksın..

Ve atılsın o ilk taş….

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..