Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Köstebeği suç üstü yakaladım!

Köstebeği suç üstü yakaladım!
 

http://www.loadtr.com/373138-silahl%C4%B1_k%C3%B6stebek.htm


Dün gece "Ordu içindeki köstebekler kimler?" diye bir blog yazmıştım. Bu yazıma da kaynak olarak 2002 yılında bu konuda kitap yazan Dr. Necip Hablemitoğlu'nun Köstebek adlı kitabından söz etmiştim.

Dün gece o yazım yayına girdikten sonra, sabaha karşı evin bahçesinden bazı sesler duydum. Birisi toprağı kazıyordu. Sessizce yanına yaklaştım ve bizim bahçeye silah gömmeye çalışan bir köstebeği suçüstü yakaladım. Yakaladığım köstebek suç aletleriyle beraber fotoğrafta görülmektedir.

Şimdi ben bunu ne yapayım? Emniyete mi teslim edeyim? Yoksa Askeri savcılığa mı?

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..