Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Koşu bandı!

Kılıçdaroğlu’nun yürüyen merdivene ters binmesi aklıma parlak bir fikir getirdi!

Ne zamandır eve koşu bandı almayı düşünüyordum! Evde otura otura hamlanmışım! Merdivenlerden çıkarken nefes nefese kalıyorum! İnternette araştırdım, en ucuzu 700 lira!

Ama kararsızdım!

Bir arkadaşım evine koşu bandı almıştı. Nasıl olmuşsa üzerinden düşmüş kolunu çatlatmıştı! Anlattığında, yüzüne karşı gülmüştüm! (anlatmasaydı!)

Alır da üzerinden düşersem dilimi tutamam Milleti üzerime güldürürüm korkusundaydım!

Yakınımızda iki tane AVM var! Bunlarda da yürüyen merdivenler mevcut! Gördüğüm kadarıyla bazı saatler tenha oluyor! Bu saatlerde yürüyen merdivenlere ters yönden binersem iyi bir spor olur!

Yarın ilk denememi yapacağım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..