Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '13

 
Kategori
Psikoloji
 

Kötü Adam anlamaya çalışıyor kendisini

Kötü Adam anlamaya çalışıyor kendisini
 

Denize baka baka dalınca çıkıyor kötülük


Müzik dinliyorum....

Notalar sert.

Yeni çıktığım BİR yerin rahatlığı "güya" üzerimde. Değilmiş ki, notalar sert geliyor geliyor geliyor; Kötü Adam kaçıyor!....

Kendimi anlamaya çalıştım.

Tembel olduğum bilinir. Hiçbir zaman çok iyi çalışanlardan olmadım. Hem ne demek "çok iyi çalışmak?"

Kendimi anlayamadım. Anlasaydım bu Kötü Adam bende barınamazdı. Kiralık bir "yer" arar dururdu.

"Kiralık yaşamak" diye bir ŞEY var mıdır?

Hayatımda notalar biraz yumuşasaydı....

İçeride olmak, kalmak o kadar da önemli değil aslında; ama daha içeride olmak, kalmak önemli; onun için Kötü Adam, biraz öteye, ha!

İstanbul; kal veya git; lakin uzatma! der.

İzmir; gel ya da gelme; fakat öyle aradan kısık kısık bakma! der.

1. Not: Ben mi Kötü Adam'ı taşıyorum; yoksa onun tarafından alıp götürülen miyim?!

2. Not:

Her an

notalar yumuşayabilir

biliyorsun değil mi,

hem de senin için

notalar daha yumuşak

vurabilir hayatına;

öyleyse "şimdi!"

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..