Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Kötü anların başrolleri

Kötü anların başrolleri
 

Bu sefer oluyor mudur? Bir şeyler...

Bir şeyler var mıdır? İçimde...

 

Ehemmiyeti var mıdır? Düşüncelerimin...

Hissedilebilir mi? Duygularım...

 

***

 

Bir şeyler hisseder gibi oluyorum.

Bir şeylerin hareket ettiğini,

kıpı kıpır olduğunu hissediyorum.

İçimde...

 

Düşüncelerimden maada bir şeyler var mı?

İçimi kemirip yok eden...

 

Duygularıma hulûl edemeyenler bile dolaşıyor içimde

Olabildiğine sessiz,

olabildiğine ehemmiyetsiz.

 

Kusuyor olduğum bir zehir gibi

akıtıyorum içimdeki, her kötü anın başrollerini.

 

Nefes almak istiyor,

refaha ermek istiyorum.

 

***

 

Kim bilir daha neler dönüyordur içimde?

Benden bihaber,

olabildiğine kurnaz.

 

İçimdeki ben, ben miyim?

Yoksa ruhumu ele geçirmiş,

acımasız bir güç mü?

 

***

 

''Sessiz ol.

Sus.

Geri adım at.

Ortadan kaybol.

Sen, aslında var olmayan,

karanlık bir silüetten ibaretsin.''

 
Toplam blog
: 31
: 499
Kayıt tarihi
: 20.01.13
 
 

Lise son sınıf öğrencisiyim. 4 yıldır bloggerım. Edebi yazılar başta olmak üzere; okuduğum kitapl..