Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '15

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Kötü müşteri yoktur ! Deneyimsiz satıcı vardır...

Kötü müşteri yoktur ! Deneyimsiz satıcı vardır...
 

- Hem indirim isterim, hem ekstra turları bedava, ne Single farkı öderim, ne de 9 taksite vade farkı

- Vizeyi alamazsanız tur parasını geri isterim. Kim oluyorlar da benim banka hesaplarımı istiyorlar.

- Ben dünyayı dolaştım. Bana bak! Sen benim kim olduğumu biliyor musun? Sen Patronunu bağla bana  bakim.

- Tur dönüşü bakiyeyi kapatsam? Çek versem. 4  kişilik bir grubuz. Bana Free verseniz.

Derin bir nefes al. En sevdiklerin aklına gelsin. Faturalarını düşün. Bardağından bir yudum su iç. 3'e kadar say.

Başla...

Eminim, deneyimliysen bu turu satarsın.

Çünkü; KÖTÜ MÜŞTERİ YOKTUR, DENEYİMSİZ SATICI VARDIR

 
Toplam blog
: 305
: 4038
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Kayseri doğumlu, 1977'den beri Sektörde (Otel, Çarşı, Yurtdışı Acente, Profesyonel Turist Rehberi..