Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '18

 
Kategori
Deneme
 

Kötü Şeyler Oldu

Kötü Şeyler Oldu
 

Karanlıklar içinde yazıyorum bunu sana. 
Umudumu kaybettiğim düşündüğüm anda.
Kötü şeyler oldu.
İyi şeyler de olacak. 
Hep burada değildik.
Yarın da başka yerde olacağız.
Burada çok yağmur yağıyor.
Ama güneş de  açacak.
Verilen  sözler tutulmadı.
İnandıklarım beni yanılttı. 
Zor durumda kaldım. 
Beklemediğim zamanlar da yüzüm güldü. 
Tam dibe vurduğumu hissettiğimde,
Hiç düzelmeyecek sandığım zamanlar unutuldu.
Kendimi yiyip bitirirken dünya döndü dün kayboldu. 
Dün bizim değil artık. 
Senin evinde başkası oturuyor ya da eski sevgilin başkasıyla artık. 
Dün senin olanlar bugün belki başkasının.
Hep böyle olacak diye bir şey yok.
Bazen de dünde bıraktıkların geri kazanılır. Bugünkü derdin yarının mutluluğunun açtığı kapıdır. 
Ama hep bir hareket vardır. 
İnsan hep dertli, hep yalnız, hep mutlu değildir. 
Dünya döner, hayat hareket halindedir. 
Dedim ya bugün seni yiyip bitiren düşünceler, yarın olur dünde kalır. 
İster yarını bil huzurla bekle, ister dündekini kazanmaya çalış.
Ama bir şeyler yap! 
Sana karanlıklar içinde yazdığımı söylemiştim.
Umudumu da kaybediyordum. 
Ama değişti her şey şimdi öyle değil...
Sende bunun için bir şeyler yap değiştir bazı şeyleri!

 

 
Toplam blog
: 30
: 145
Kayıt tarihi
: 28.08.18
 
 

Bankacılık ve sigortacılık eğitimimi tamamladıktan sonra işletme üzerine lisans yaptım. Bankacılık ..