Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Kötülük 2

Yeter artık… Hiç haber izlemekten korktuğunuz ve karamsarlığa düştüğünüz oldu mu? Ben her zaman yaşıyorum. Nne zaman haber izlesem eyvah diyorum. Gene kimler sonsuz acımasızlığın çemberine takıldı.

Yanı başımıza kadar geldi mi, Adana’da biri sekiz kişiyi öldürmüş kimlerimi biri birinin gözüne sevgiyle bakması gereken ailesini niye? Bilen var mı? Kiminiz ekonomik diyebilir kiminiz namus, kiminiz başka sıkıntılar… Ama insan bunu kendi canlarına nasıl yapar anlayamıyorum. Ama cinnet geçirmiş. İnsan neden cinnet geçirir? Güven eksikliğinden. Çevresine, ailesine, yöneticilerine, belki patronuna ama en önemlisi geleceğe olan güvensizliğinden cinnet geçirmiş olabilir mi? Acı çekenler niye ben acı çekerken başkaları mutlu? Acısı içinde bile bencilik bulunduran insanlar kendi kızları ölmüş diye başkasının gözü gibi baktığı yavrularını kıyabiliyor. Yeter artık...

Hayatımın biricik gülü, gel otur yanı başıma

Korkmadan yaşa, hayat gülümsüyor sana…..

 
Toplam blog
: 3
: 350
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

Ben Gönül. Tüm dinlerin ve farklı insanların nbir arada insanca, özgürce ve birbirine saygı duyarak ..