Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Dostluk
 

Kötüyüm arkadaşlarım

Kötüyüm arkadaşlarım
 

h


Hani en başta da anlaşmıştık ya içimden geldiği gibi yazacaktım. Sizler de oh oh rahat rahat dök içini demiştiniz ya, e vallahi bugün çok olumsuzum. Yahu kendimi ne kadar kötü hissediyorum.

İşyerinde de baya gergin kişiler var. Benim de huyumu Allah kahretsin ki negatif elektriğe hemen çarpılıyorum. Aman ya.... O kadar pozitif olayım, sahip olduğum her güzelliğe şükür edip mutlu olayım diyorum ama bazen bunu başaramıyorum.
İşte bugün de öyle bir gün.
Ne bileyim işte sizlerle paylaşmak istedim. Sanki bir psikoloğa iç döker gibi sizlere anlatmak istedim. Ruh halimi anlatmak için öyle belli başlı bir sebep de yok ama tek kelimeyle kötüyüm. Hepimiz böyle anlar yaşarız ya bu da onlardan biri. Dua edin de çabuk atlatayım. Hepinize İzmirimden sevgiler....
 
Toplam blog
: 22
: 634
Kayıt tarihi
: 04.08.09
 
 

1968 İzmir doğumluyum. Tam anlamıyla bir İzmir aşığıyım.. Allah beni güzel memleketimden ayırmasın....