Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kötüyüm ben kötüyüm

Kötüyüm ben kötüyüm
 

Hayattaki tek rakibiz kendimizdir. Ama kendimizi ezmedik. e bile bile kendimize kötülük etmedikçe. Çünkü insan insana saygı göstermelidir. bir kendimize rakip olarak haddimizi bilmeliyiz. Kendimizi kendimize rakip görerek daha çok çalışmalıyız.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." demiş ATATÜRK. Atalarımızdan ve kendimizden yola çıkarak şu iki kapalı handa kendimizle rekabetle azimle ve güvenle çalışmalıyız. Çünkü ne kadar çalışmak,o kadar çok başarı o kadar çok azim ve o kadar çok güven getirir şahsımıza.

Bunun için başlığımda belirttiğim gibi kendimize "Kötüyüm ben kötüyüm" yakıştırmasını yapmaktan ziyade kendimizle şahsımızla ve toplumumuzda her konuda kendimize rakip gördüğümüz kişilerle yarışmalıyız adeta. En iyi çalışmanın yolu da bir bilgiyi öğrendikten sonra gerek not tutmak gerekse tekrarlamaktır.

Çünkü çalışmak sadece ve sadece bir bilgiyi öğrenip akılda tutmak değildir.Akılda tutulan bir bilgi uçar gider. Ama o bilgiyi tekrar edersek unutmamış oluruz. Ve sınavlarda rahat ederiz..

UNUTMAYIN! KENDİNİZE "KÖTÜYÜM BEN KÖTÜYÜM" DEMEYİN. BU SİZİN KENDİNİZE YAPABİLECEĞİNİZ EN BÜYÜK KÖTÜLÜKTÜR.. SEVGİLERİMLE..

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..