Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Güncel
 

Kovulmak, bir şereftir!

Kovulmak, bir şereftir!
 

Bekir Coşkun, Habertürk'ten kovuldu!

Bekir Coşkun, “doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar” sözünden esinlenerek köşesine “Onun Köy” adını vermişti.

Yani, “dokuzuncu köy”den kovulanın gideceği “onuncu köy” vardır demek istiyordu.

“Onuncu köy”den kovulanın gideceği “köy” neresidir?

Bekir Coşkun, yazacak bir gazete bulursa, köşesine hangi adı verecek?

Merak ediyor musunuz?

Bekir Coşkun, Habertürk'ten ayrılma nedeninin magazin dünyasına malzeme olmaması için açıklama yapmak istemediğini belirtmiş...

Bekir Coşkun’un kovulması “ileri demokrasi”nin bir ifadesi olarak görülüyor.

Bekir Coşkun, kovulan ne ilk ne de son gazeteci olacaktır.

Bekir Coşkun, kendi kendine sorular soruyor:

"Neden medyanın sorunları ülkenin başına bela oluyor? Nedir bu kaypaklık? Nedir bu iki yüzlülük? Nedir bu korkaklık?"


Bekir Coşkun, bireysel mi, toplumsal mı düşünüyor?

Cevap Bekir Coşkun’dan:

“Bu ülkede herkesin bir değer olduğunu belirten Coşkun, "Eğer ben bir değer olsaydım bu hale düşmezdim herhalde. Bizim insanımız, benim yaşadığım bu duruma bir magazinsel olaymış gibi bakıyor. Oysa ülkemizde şu an 25-30 tane aydın gazeteci hapiste yatıyor. 4 TV kanalı yöneticisi ve sahibi hapiste. Bunların yanı sıra bir sürü yazar, dergi sahipleri ve karikatüristler hapiste. Bunların yanında benim esamem bile okunmamalı. Bu yüzden de bu ülkede herkes bir değer. En aptal insan bile, en geri zekalı bir insan bile bu ülkede bir değerdir.”

Biraz dinlen Bekir Coşkun!

Dinlendikten sonra bir yerde yaz!

Kovulacağını bilsen de...

Kovulmak, senin için bir şereftir!

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..