Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '07

 
Kategori
Haber
 

Kovulursa ateist mi olacak?

Kovulursa ateist mi olacak?
 

Açıklaması aynen şu şekikde "Beni üç yılda buraya getiren Allah buradan da geri göndermeyecektir"

Hiç lafı dolandırmadan açık fikrimi söyleyeyim;

"Bu lafı söyleyen adamdan hiç bir halt olmaz."

Bu inanç sahibi olmakla alakalı değil, kör bir bağanazlık bu. Allah'ın işine akıl fikir olmaz diye bilirim. "Ya Ertuğrul Sağlam'ın kaderin buradan geri dönmek ve yine ayakta kalmakla alakalı ise" diye sormaz mı bunun hocası, her kimse o kişi...

Alex Ferguson 17 yıldır Manchester'ın başında diye biliyorum. Belki daha da fazla. Başarısının sırrını sorsun birisi. Sakp Sabancı gibi diyecektir, "çalışmak, çalışmak, çalışmak" diye.

Fatih Terim Milan'a kadar çıktı, sonrasında işsiz uzun dönemler de yaşadı. Ne yani, o Allah'a inanmıyor mu? Allah onun arkasında değil mi? Terim satanist mi? Yoksa inancı mı eksik?

Tigana'yı Beşiktaş'a şeytan mı getirmişti de Allah onu geri gönderdi?

Tekrar diyorum, bu inanç sahibi olmakla alakalı değil. Bu adamdan hiç bir şey olmaz. Bunu diyen adamın felsefesinden, dünya görüşünden, vizyonundan ve diğer herşeyden şüphe ederim. Yazık Beşiktaş'a. Ertuğrul Sağlam BJK'ye gelmeden önce eşi başörtülü diye yönetimde tepkiler olmuştu. Acayip öfkelenmiştim bu işe. Başın içinde değil örtüsüne bakmanın sonuçları ve bedelleri bitmeyecek, bitemeyecek.

Şimdi ben de soruyorum, Ertuğrul Sağlam kovulursa ateist mi olacak? Ya da onu muhtemelen kovacak olan Yıldırım Demirören şeytan mı olacak ? Şeytan Allah'ı yenmiş mi olacak? Ne olacak?

Anlayan bana da atlatsın.

K.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..