Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Koy beni gideyim

Koy beni gideyim
 

Ne bağlarsın beni ey yalan dünya.
Koy beni gideyim bilinmez yere.
Sürmedim sefanı, yaşadım güya.
Koy beni gideyim bilinmez yere.

Daha gün bitmeden gece olurya.
Cevap bulamadım hiçbir soruya.
Yanlışı görmeden, kandım doğruya.
Koy beni gideyim bilinmez yere.

Baharı görmeden erdim gazele.
Bir çiçek ver, şu gönlümü bezele.
Beni bırakmazsan ömrüm tazele.
Koy beni gideyim bilinmez yere.

Oyalama beni boşu boşuna.
Bakıpta eylenme gözüm yaşına.
Gelmeden ömrümün kara kışına.
Koy beni gideyim bilinmez yere.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..