Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

Köy ikiye bölündü

Köy ikiye bölündü
 

Resim İnternetten alıntı


Bizim barınağın mutfağı bir tarafta; avlusu da diğer yanda kaldı.

Güneşin doğduğu yöndeki komşularım ve günbatımı tarafında oturanlar artık birlikte iskambil kâğıdı ve okey oynamıyorlar.

Selamı sabahı da kestiler.

Yerli yersiz havlayan miyavlayan tüylülerimize laf gelmesin diye… Maile: Şimdiye kadar bizler de köy sakinlerinin tavuklarına kış demedik.

Allah ne verdiyse tüm müzik dallarının duayenleriyle haşır neşir olduk. “Kıs şunun sesini uyuyalım abi” demedik.

Doğrusu da budur; kusursuz; kimseyi rahatsız etmeyen komşu yoktur.

Bir cerrah titizliğiyle korunan bu ilişkilere…

Neştere…

Referandum “şeyi” bulaştı.

Rengi belli olmayana iyi gözle bakılmıyor artık…

“Aç göğsünü göster yüzünü” Türküleri… Terletiyor.

Adamım ecnebi paçayı kurtarıyor.

Benim de ketumluğum tuttu.

Sere serpe olamıyorum.

Köydeki kulübeme hırsızlar girdi.

Pasaportlar kimlikler gitti.

Ruhsatlar, anahtarlar…

Havlayıp çevreyi rahatsız etmesin diye aslan kızları alt kata tıktığıma bin pişmanım.

“Köpek savarla” Uyutulan kızlar yirmi dört saat kendilerine gelemediler.

On gün geçmesine rağmen gözlerim hâlâ yanıyor; baş ağrım beni terk etmiyor; çok fazla “Köpek savar” solumuş olmalıyım.

Betim benzim soluk renksiz…

Fark etmez…

“Nerelisin sen” Bilmek istiyorlar.

Konuklarım var çoluk çocuk…

Çoluk beni ilgilendirmiyor ama misafir çocuk Türkçe bilmeyince tepemin tası atıveriyor.

Bulaşıkla yalaşık; deniz ile yüzme yalağı arasında bir kelime öğreteceğim derken güneş çarptı ıstakozlar bana imreniyorlar.

Bu halime bir nebze olsun aldırmayanlar…

“Eeee ne düşünüyoruz bakalım yes mi no mu?”

“ Vakti gelince göreceğiz” Yanıtı kesmiyor.

Olacak gibi değil… Gözümü yummadan açıyorum ağzımı…

Kimselerin beğenmediği incilerimi saçıyorum.

Bir ihtimal daha var diyorum.

Yüzde elli; yüzde elli…

O zaman ne olur?

Yüzüme bakan gözlerin bakışları önce donuyor sonra keskinleşiyor.

“Olmaz öyle şey” dercesine…

“Mağlubiyet galibiyet var ama ya beraberlik olursa”

Be kadın beraberlik olsa referanduma ne gerek var?

Soran olmuyor.

Olmuyor işte…

2.Ağustos 2010 Pazartesi

Bölünmüş Köyden Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..