Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Köydeki Şiir Dinletimizden Görüntüler

Köydeki Şiir Dinletimizden Görüntüler
 

23.05.2008 Şiir Dinletimiz


23 Mayıs 2008 günü Adıyaman ili Kahta İlçesine bağlı Akıncılar Köyü İlköğretim Okulumuzda düzenlediğimiz "Şiir Dinletisinde" Öğrencilerimizin slaytlar eşliğinde okudukları şiir izlenmeye değerdi.Bana düşen ise Anadolunun bu güzel şiir akşamını çok uzkalardan bir şekilde sizin o güzel yüreklerine sunmak...İyi dinletiler...












Şiir:Bekle Beni(Ahmet TELLİ)

Okuyan:Fatma YILMAZ(8.sınıf öğrencisi)

Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)

Şiir:Doğuda Bir Köyüm Ben(İbrahim KAYA)

Okuyan:Gönül BOĞA(8.sınıf öğrencisi)

Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)

Şiir:Onlar Daha Çocuktular(İbrahim KAYA)

Okuyan:Adile ŞAHİN(8.sınıf öğrencisi)

Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)

Şiir:Gözlerin(Rıfat MERTOĞLU)

Okuyan:Zakine YILMAZ(6.sınıf öğrencisi)
Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)
Bağlama:Engin SAPMAZ

Şiir:Her Şey Sende Gizli(Can YÜCEL)

Okuyan:Kadir ÇETİN(8.sınıf öğrencisi)

Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)


Şiir:İmlasız Bakıyorum Ellerime(Hakan KEYSAN)

Okuyan:Neslihan ÇETİNKAYA(7.sınıf öğrencisi)
Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)


Şiir:Bulutlar Adam Öldürmesin(Nazım Hikmet)

Okuyan:Mehmet KAYA(7.sınıf öğrencisi)

Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)


Şiir:El Eğirmesi İplerden Asma Köprüler Kurdum Yüreğinin En Ücra Köşesine(İbrahim ŞIĞIT)

Okuyan:Büşra Nur KORKUT (8.sınıf öğrencisi)

Yer: Akıncılar İ.Ö.Okulu Kahta Adıyaman (23.05.2008 Şiir Dinletisi)


İbrahim KAYA

 
Toplam blog
: 61
: 1168
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1974 yılında  Erzurum’ un Karayazı ilçesinde doğdum.İlköğrenimimi Erzurum'da,Ortaöğrenimimi Şan..