Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Koymasaydın!

Koymasaydın!
 

Okul günlerinden çarşamda günü teknoloji-tasarım dersine girmiştik. Öğretmenimiz bizden kareli kağıtları katlayarak en az 30 tane şekil yapmamızı istedi. Aynı şekilden yapıcaktık.

Bende katlayarak bir şekil buldum. 40 tane yaptım. 40 taneyi düz bir kartona yapıştırdım. Öğretmenimize çalışmamı gösterdim. Çok beğendi. Öğretmenimiz 2 hafta müddet vermişti. Eve git gel olmasın diye öğretmenime nereye koyabilirim dedim. Sınıfın dolabına koy dedi.

Ertesi gün çalışmama baktım. 40 tane şekil yırtılmış yerlerde dağılmış halde duruyordu. Yarında not alıcaktık.

''Öğretmenim benim çalışmamı yırtmışlar'' dedim.

Öğretmen:

''Banane! Koymasaydın'' dedi.

Ben:

''Ama siz dolaba koyun demiştiniz.''

Öğretmen:

''Ben öyle bişiy demedim'' dedi.

Geçtim yerime oturdum. Not alma günü geldi. Öğretmenimle yine konuştum. Yeniden Yap dedi.

40 tane eşit ölçüde şekiller yapılması hiçte kolay değildi. Konuştum konuştum olmadı. Anneme söylemek zorunda kaldım. Eğer söylemesem ''0'' alıcaktım. Annem konuştu. Sonunda öğretmen kabullendi.

Not: Öğretmen unutmuş olabilir. Ama beni yalancı durumuna düşürmek doğru değildi.

 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...