Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Köyüm

Köyüm
 

köyümün doğal güzelliği....


Terkedilmiş, bozulmiş çeperlari,

Çakıllarla dolmuş, her bir yeri

Sellarin, sürülerin uğrak yeri

Bahtsız kalmiş, benim köyümun tarlalari

Yıllarca beklemiş, giden olmamiş

Herşeye rağmen, umudunu yitirmamiş

Hizmet verdiği, dönemlerle avunmiş

Buğdaya hasret kalmiş, benim köyumun degirmanlari

Çoğ meşhurdur, turşuluğ lağanasi

Bebek gigi, büyütülür fidanlari

Sağsavilarla serınlatulur, gözbebeklari

Anasuz kalmiş artuğ, benim köyumun bostanlari

Karapanların başından, uçmiş bedevralari

Ğarmanlara kusmiş, şimdi yüzlari

Temelındaki çuruk duvarlari

İsyan etmiş, benim köyumun mereklari

Göğsünü germiş yıllarca yağmura, kara

Dayanamamiş artuğ, sevgusuz kalmaya

Çatılardan başlamiş yığılmaya

Oksüz kalmiş, çam kokulu benim köyumun evlari

Her mevsimin ayrıdur, güzelluklari,

Yaz aylarında, başğadur yaylalari

Kendına has haliyla, şifadur karagollari,

Akciğerlarıni unutmiş, benım köyumun insanlari

Yollari çağıllıdur, ama pek ğoştur

Yeşılluklariyla ünlü, oluğlariyla meşhurdur

Memleketindan başğa gerisı boştur,

Yaşayanlarına hasret kalmiş,

Benim köyumun güzellukları...

 

 

 
Toplam blog
: 22
: 198
Kayıt tarihi
: 09.04.12
 
 

1976 Artvin/ Şavşat doğumluyum. İlk, orta, lise artvinde okudum. Şu an memleketimden 1300km uzakl..