Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Spor
 

Köyün delisini oynuyorum!

Köyün delisini oynuyorum!
 

"Bari 23 Nisan’da bir takımın başına bir günlüğüne gelsin!"...


25 yılda 25 takım değiştirmesini 'Türkiye'nin ayıbı' olarak niteleyen; bir teknik adam...
- Tekerlekli sandalyesinden kalkıp, hakemin üstüne yürümesiyle (Fedakarlığıyla) de bilinir.

Bir röportajında, "... Sizin için, 'üç büyüklere gelmeden gözlerini kapayacak, bari 23 Nisan’da bir takımın başına bir günlüğüne gelsin!' demişler"e getirdiği açıklama şöyledir:

- "Salak, geri zekalı...
...Yok 23 Nisan’da beni getirecekmiş, git ananı getir...
Ne yapmak istiyorlar?
... Yaptırmayın lan bana! ..."
(Özetle)

Hazır konu açılmışken, teknik hocamızın alçak gönlünden dökülen damlalara, yani diğer söz öbeklerine de göz atalım:

"... Bu ülke insanı gibi, doğası gibi 'güzel', bir başka memleket görmedim.

... Ama bu ülke kadar da basiretsiz, insanları bu kadar rezil, zavallı duruma düşüren bir başka ülke de görmedim." demiş olduğunu fark etmekteyiz."


"Mesleğinizde ne kadar iyi olursanız olun, sizi bir yerlere getirecek insanlarla gerekli iletişimi kuramazsanız hiçbir şey olamazsınız.."

- "... Zaman zaman güncelleşmek adına bazı şeyleri yapmak durumunda kaldım..."

- "Giderim tercümanlık yaparım, üniversiteden teklif var hocalık yapmam için, yani bir iş yaparım..."

- "Beni niye kadın programlarına çağırıyorlar, niye Fatih Altaylı, neden Uğur Dündar çağırıyor? Demek ki söyleyecek bir şeylerim var, her konu hakkında konuşabiliyorum, ünlüyüm de."

- "Sokakta yürüyemiyorum, halk beni seviyor."

- "... Biraz da köyün delisini oynuyorum!"



Daha çok coğrafya öğretmeni görünümündeki hocamıza 'her ne olursa olsun'; milli takım şansı verilmeyişinin kendisine yapılmış büyük haksızlık olduğuna inananlardanım.
Kaldı ki;
- "Terim'i ben adam ettim" dedikten sonra...

Not:
Hocamızın doğma ve futboldaki kısmi büyüme yeri Sakarya'dır. Ancak bu güne kadar Sakaryaspor'u çalıştırma gibi bir şansı da, lüksü de olmamıştır.

- Kader kime şikayet edeyim seni, bilemem...



 

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..