Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Koyver gitsin,aşkın peşini.

Koyver gitsin,aşkın peşini.
 

Şarkı sözlerine takılıyorum bu günlerde nedense!

Aklımı acıklı arabesk şarkıların güzelliği çeliyor.

Dinlediğim müzik değil, içimdeki yalnızlık aslında.

O bile sıkılmış artık sürekli yanımda olmaktan..

At beni içinden diyor birazcık ta dışarılardakilerle paylaş sevgilerini.

Sürekli kızıyor azarlıyor beni!

Bıktım diyor,senin her şeyden üzüntü duymandan.

Sen hiçbir şeyi başaramazsın diyor.

Hayalleri bırak ve dön gerçek dünyaya.her şey senin düşündüğün kadar temiz değil diyor.

Ciddi yüz ifadenle tanınmıştın hep,seni böyle bilirdi herkes.

Şarkıcılara kızardın hep,zırıl zırl ağlattıkları için.

Kaçmaktan söz ediyorlardı çünkü sürekli.

Gitmek gerek diyorlardı yeni bir hayat başlamak için.

Sakın ha dinleme onları!

Bu defa ben sinirleniyorum,içimdeki yalnızlığıma.

Sanki isteyerekmi yapıyorum diye bağırıyorum.

Ne yapayım, kolayca yapabildiğim tek şey bu.

Hiç etrafına bakmadan kızıyorsun bana,

Sadece bir benmiyim mutsuz olan?

Hiç bir insan senin gibi mızmızlanmıyor diyorsun hep.

Şu an kiminle konuştuğunun farkında değil misin yoksa?

Seninle konuşuyorum.

Sen bensin.

Bal gibi biliyorsun onu ne kadar çok sevdiğimi.

Ama onun beni hiç sevmediğini.

Çık yalnızlığım çık içimden diyorum,ama sen çıkmıyorsun!

Çık da korkularım bıraksın peşimi,insan içine karışayım!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..