Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kozmetikte yeni yıl indirimi!

Kozmetikte yeni yıl indirimi!
 

Kış aylarına ve yeni yıla girmekte olduğumuz şu günlerde, kozmatiklerde büyük indirim var. Ben Gratis ve Watsonsons'un indirimleri takip etmekteyim. The Balm ürünleri gratiste bayağı indirimli. Ben genelde temizlik ürünleri ve kozmatik dükkanlarında gezinmeyi çok seviyorum. Bence bakımlı olmak güzel bişey. Tabi kıskanç eşleri olan kadınlar, için çok zor. Eşlerin kıskançlıkları belli dengedeyken iyi ama bu dengenin üstündeyse kötü. İnsan makyaj bile yapamıyor. Sadece dolaşmakla kalıyorsun ve aldığın ürünleri sağa sola dağıtıyorsun. Neyse konumuzun dışında kalıyor bu konu. Biraz muzdarip olduğumdan değindim sadece. Katologları inceledim ve bu gün son gün diyebiliyorum sizde bu günü değerlendirin. iyi alışverişler :)

 
Toplam blog
: 40
: 729
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

İçten, samimiyet abidesi, dobra, pratik fikirli :) ..