Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

kpss

Hayatımız hep sınav oldu ilkokuldan, üniversiteye kadar ve bunla yetinmeyerek bir de yüksek lisanstı, oydu buydu hep koşturmaca ve sonra istediğin yerler çalışamama ve karar verip kpss sınavına girmekte çareyi bulursunuz.

Ve bu yıl ki sınava bende girdim ama matematik o kadar çok zordu ki gerçekten soruları görünce çok şaşırmıştım. Allah'ım dedim bu ne böyle ben bir tek kendim zannediyordum ki kiminle konuştuysam herkes aynı şeyden şikayetçiydi aylardır medyada şöyle böyle eleman alacaklar şöyle böyle bir sürü haber yapıldı ama ne yazık ki matematik soruları zordu insanlar zorlanmış diye hiçbir yorum yapılmadı. Niye yapılsın ki bu ülkenin gençlerinden daha önemli konular var mesela bir çok ünlü bikinilerle yakalanması ya da Ajda Pekkan'ın bacakları tabii onlar bizim hayatlarımızdan daha önemli ve daha önemlisi ise kpss soruların toplu kopya çekilmesi oldu ki normalinde sınav iptal edilmesi gerekir ki kaç kişinin kopya çekildiği ve ne derece yayıldığı belli değil polis hala araştırma içinde ve ne yazık ki sevgili osym başkanımız bu konuyla ilgili hiçbir açıklama yapmadı tabii neden yapılsın ki gençlerin hayalleri, ümitleri , düşünceleri çokta önemli değil ve ne yazık ki sonuçlar açıklanır ve de torpil kesinlikle yok denerek bir çok kişi açıkta kalır. Acaba bizde mi hata yoksa büyüklerimizde mi ?

 
Toplam blog
: 10
: 944
Kayıt tarihi
: 21.10.08
 
 

Ben 1982 İstanbul doğumluyum. Muhasebeciyim. Hayatı seviyorum ve sevdiklerimi paylaşıyorum. ..