Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Kral blogerlerimiz var!

Milliyet Blog, insanımızı tanımamızda çok faydalı oldu!

Benim için öyle oldu en azından!

Her vilayetten arkadaşım var!

Bayburt hariç!

Buradan editörlere rica ediyorum; en kısa zamanda bir Bayburtlu bloger üye etsinler!

Ankara’ya gidiyorum, arkadaşlar ayakta karşılıyorlar beni! Yakında İzmir’e giderim, ayakta karşılarlar beni!

Konya öyle!

Antalya öyle!

Başka bir site olsa güvenip gitmem!

“Gitme Ahmet! Çekerler kasedini yayarlar! Bir de şantaja gelirsin!” Derim gitmem!

Diyeceksiniz ki neyini çekerler diye korkuyorsun?

Öyle demeyin arkadaşlar! Bakarsınız yarın öbür gün siyasete soyunmam gerekir! Çıkarırlar görüntülerimi!

“Bu adam var ya bu adam, Ankara’da rakı içti!”

“Gündüz külahlı, gece silahlı bu adam!”

Hüseyin Abiden duyduğum güzel bir söz vardı!

“Ya göründüğün gibi ol; ya da olduğun gibi görün!” Derdi!

Bu lafı unutmam!

Sabah kalktığımda aynaya bakarım! O sabah meymenetsiz görünüyorsam millet yandı!

“Ulan bu çay niye buz gibi?”

“ Ekmek niye akşamdan kalmış?”

Kahvaltıda başlarım!

Milliyet Blog; arkadaşlığın, dostluğun pekiştiği bir ortam!

Sırf bu nedenle günde iki üç yazı yazıyorum!

“Ahmet’e beşe kadar serbest!” deseler var ya, onu da yazarım! ( Başak Hanıma duyurulur!)

Seçme blogerlerimiz var!

Hele eskiler antika değerinde!

Kimileri eski Romadan kalma!

Eski Yunandan !

Kimileri de Nuh Nebiden!

Ama hepsi iyidirler!

Sağ olsunlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..