Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '08

 
Kategori
Futbol
 

Kral çıplak

Kral çıplak
 

Ödüllerin adını iyi adlandırmak gerek.

Bir otomobil yarışmasında kazanırsanız ödül alırsınız. Ne bileyim? Bir yerde çok başarılı olursanız alırsınız ödülleri.

Ama gidipte bir Türk hocasının İtalya’ya gidip te kovulmadığı İtalyan klübü kalmamış bir kişinin İtalyan kişiler tarafından ödül verilmesine şaşarım. Fatih Terim’den söz ediyorum. İtalyan kişiler ona ödül vermişler. Vay canına….Neden vermişler?. Orada çalıştığı için. Eeee daha sonra ortada koca bir sıfır. Mesela Milan başkanı Fatih Terim ismini duyunca onu bana getirmeyin deyip, daha ismini duyar duymaz adamın migreni tutuyormuş.

İtalyan arkadaşların ödülü verirken hafiften alay ettiklerini hissettim. Yazık gerçek anlamda başarılı olduğunu sanıyor sinyor Terim!... Ben buna aptallık ödülü derim.

Daha bu başlangıç. Bu dalga geçme ödülleri Alpay özalanla devam ediyor. Türk Milli takımın Euro 96’da Hırvatistanla yaptığı karşılaşmada alan şuker giderken gole bizim Alpay onu düşürüyor ve Hırvatistan 1-0 öne geçiyor. Halbuki düşürse Türk Milli takım 1 puan alacak güçlü Hırvatlar karşısında. Sonra bu Alpay bizim burada ödül alıyor. Centilmenlik ödülü. Ödül bu . Ben yerim böyle ödülü. Onun yüzünden Türkiye kazanmıyor. Yapacağı bir hareketin bize çok şey kazandıracağını biliyoruz. Dakika da doksan ha. Oyunun ortaları bile değil. İşte ben buna da aptallık ödülü derim!....

Namı değer Hakan Şükür. Yere göğe sığdıramadıkları insan. Türkiye’de kırmadık rekor bırakmamış. Rekor da 200 gol atmış ve Malta’ya gol atıyor ve havalara uçuyor. Daha sonra onun da Sinyor Fatih amcası gibi İtalya serüveni başlıyor. İtalya’da İnter takımında oynadığında resimleri çekiliyor flaşlar patlıyor. İnter’de oynarken kafasına top çarpıyor ve gol atıyor.Ve bizim ülkede ilk konu bu oluyor. Daha sonra bu arkadaşımız İnter’in canını okuyor.. Şampiyonlar ligi ön elemesinde Hakan Şükür’ü ilk on bire süren antrenör sonradan pişman oluyor. Hakanın tek forvet çıktığı maçta İnter şampiyonlar ligine katılamıyor. Koskoca İnter , şampiyon İnter katılmıyor. Bakar mısınız olaya yav. Ki o Hakan yüzünden Türk Milli takımı yok ettiler.

Yukarda ki anlatmak istediklerimi biraz mizah katarak anlatmak istedim. Aslında bize yıllarca üstünde elbise olmayın insanların üzerlerinde elbise varmış gibi gösterip bizi kandırdılar. Maalesef gelinen nokta çok net:KRAL ÇIPLAK

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..