Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Kral ve üç kızı!

Kral ve üç kızı!
 

Kralın üç tane kızı varmış! Merak etmiş birgün, çağırmış kızlarını yanına!

“Söyleyin bana sevgili kızlarım; beni ne gibi seviyorsunuz?”

Huriye olanı!

“Baba seni ketçap gibi severim ben!”

Munise olanı!

“Baba ben seni mayonez gibi severim!"

En küçüğüne sıra gelmiş! Fahriye olanına!

“Ben seni hardal gibi severim baba!” Demiş!

Kralın bu cevaba canı sıkılmış!

“Vay hayırsız Fahriye vay! “ Demiş içinden! Suratını da ekşitmiş!

Gel zaman git zaman sonra sarayın yanına bir hamburgerci taşınmış! BurgerKing! Açılışa kralı da davet etmişler! Kral kızlarını da alarak açılışa gitmiş! Yalnız küçük kızı Fahriye ortalıkta görünmüyormuş!

Kral merak da etmemiş Fahriye nerede diye!

Davette herkese hamburger ikram ediyorlarmış! Krala iki tane hamburger getirmişler! Biri ketçaplı biri mayonezliymiş! Kral ilk defa gördüğü hamburgerlere yumulmuş! Yumulmuş ama daha ilk ısırıkta mayonezi üzerine dökmüş! Canım ipekli elbisesi rezil olmuş! Onu bırakıp diğer ketçaplısını ısırmış ki ondan da ketçap dökülmüş üzerine! Tam bu sırada Fahriye elinde bir hamburgerle gelmiş Kral babasının yanına!

“Bir de bunu ye Sayın kralım!”

“Ne o hamburgerciliğe mi başladın benim hayırsız kızım!”

“ Evet baba!”

“İsmimi kullanmışsın! Kişilik haklarıma saygısızlık bu!”

“Onu burada tartışmasak baba!”

Kral, Fahriyenin getirdiği hardallı hamburgeri ağzına götürmesiyle birlikte derin bir oh çekmiş!

“Vay anasını! Bu ne güzel olmuş böyle! Üzerime de dökülmedi! Afferin benim kızıma!”

“Yaa baba! Ben seni hardal gibi seviyorum dediğimde bana kızıyordun! Yüzünü ekşitmiştin! Gör işte en çok kim seviyormuş seni baba!”

Üzerine kola içmişler!

Not: Bu masal bir reklamdır!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..