Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Dostluk
 

Kraliçemiz Fenerbahçeli!

Kraliçemiz Fenerbahçeli!
 

Ayten Dirier Hanımefendi


Yeni kraliçemiz belli oldu.

Ayten Dirier Hanımefendi.

Eski kraliçemizin hocası diyebileceğim bir tarihçi. Eskisinin tarihçiliği Fatihten bu yana geçmiyordu!

Bir ilginç tesadüf de, yeni kraliçemizin önceki kraliçelerimiz gibi Fenerbahçeli olması.

Bu tesadüf değil aslında! Her güzelliğin ardında Fenerbahçe vardır çünkü!

Kraliçelik İzmir’e gitti bu yıl da! İzmir’in bu yönden şansı var! İkinci de bir İzmirli! Suyundan değildir herhalde!

Ben de oy kullandım bu yarışmada ama maalesef seçtiğim yarışmacı üçüncü oldu!

Canı sağ olsun! (benim de!)

Ben olaya biraz da günkurusal bakmıştım! Dedim hani seçersek belki seneye bir avuç günkurusu gelir!

Olmadı! Kısmet değilmiş!

Kafa işte!

Şimdi düşünüyorum da; ulan Ahmet diyorum sen ne kafasız adamsın! Ayten Hanım aslen Mardinli! Mardin mutfağı dünyanın bir numaralı mutfağı! Seç Ayten Hanımı alacağın olsun en güzel Arap yemeklerinden mükellef bir sofra!

Geçen yılki kraliçemiz her öğün dayanırdı bize pırasa yemeğini!

Neymiş çok iyi yaparmış!

Arnavut mudur nedir!

En son patatesli tavuk yaptı da midemiz bayram etti!

Dedim ya, kafa işte!

Yok!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..