Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '10

 
Kategori
Mizah
 

Krallığa yeniden adayım!

Krallığa yeniden adayım!
 

gece gündüz çalışıyorum!!! gözlük bile takıyorum görüyorsunuz!!


Muhterem Blogdaşlarım;

Konuşmama başlarken hepinizi sevgi ve muhabbetle kucaklıyorum!

Önümüzdeki birkaç gün içinde, önümüzdeki yılın kralını seçmek için sandığa gideceksiniz! Bilindiği gibi demokrasi, seçmenin ve seçilmenin kısıtlanmaksızın uygulandığı rejimin adıdır!

Krallığım döneminde demokrasiye olan katkılarımı hepiniz bilmektesiniz. Bir yıllık icraat planlamamı on ay gibi bir sürede başarıyla bitirmiş olmanın haklı gururunu yaşıyorum! Bunda siz muhterem blogdaşlarımın katkısının da yadsınamaz olduğunu ifade etmek isterim! (illa bir şey isteyeceğim!)

Hizmet bitmez!

Bitmemeli!

Muhterem arkadaşlar!

Bildiğiniz gibi Metin’in anayasasına göre bir defa seçilen kral bir daha seçilemiyor! Bunu demokratik bulmadığımı ifade etmek isterim! (bir daha!)

Hizmette emeklilik olmaz!

Olmaz!

Seçimle gelen birinin seçimle gitmesi esas alınmalıdır! 657’ye tâbi değiliz ki emekli olalım, kahvede iskambil oynayalım!

Bu nedenle, Metin’in anayasasının bir an önce değiştirilmesi ve eski kralın( bendenizin!) yeniden seçilme hakkına kavuşturulması sağlanmalıdır!

Muhterem blogdaşlarım!

Tecrübelerimi sizlerle paylaşmamı engelleyen bu tip statükocu tavırlara en iyi cevabı, yapacağınız yorumlarla vereceğinizi biliyorum!

Sizlere güveniyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..