Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '19

 
Kategori
Dünya
 

Kravat

Gökçek'i sevdiğim söylenemez ama geçmiş yıllarda sakız çiğneyerek Ankara'yı ziyarete gelen dönemin Fransa cumhurbaşkanı Sarkozy'i sakız çiğneyerek uğurladığı için takdir etmiştim.

Bir kimse sizi ne kadar önemsiyorsa siz de aynı oranda önemsemelisiniz. Fazlası da azı da zarar getirebilir.

Bugün Yunanistan başbakanı Cipras ülkemize geldi. Dikkatimi çekti, bir önceki ziyaretinde de aynı şekilde kravat takmamıştı.

Az önce canlı yayında Ege adalarına değinilmeyen Cipras-Erdoğan basın açıklamasında gene Cipras kravatsız şekilde ekranlardaydı.

Diyeceksiniz ki, 'kravat takmadıysa n'olmuş yani?'

Çok şey olmuş yani..

Kravat, resmi görüşmelerde karşılıklı saygıyı simgeler. Hele iki ülke arasındaki görüşmelerde çok çok daha önem arz etmektedir kravat!

Kravat takmadan ziyaretinize geliyorsa sizi fazla ciddiye almıyor demektir.

Ben Erdoğan'dan olsaydım kravat takmazdım Cipras'ın karşısında. Ama basın toplantısı bitiminde Erdoğan bilinçli şekilde mi yaptı bilemiyorum fakat basına beraber fotoğraf verdikten sonra Cipras'a misafirperverlik jestini yapmayarak Cipras'ı arkasına bırakarak kulise doğru yürüdü.

Cipras'ı beğenirim. Ama bir ülkeye ziyarete gidildiğinde o ülke başkanını sevmiyor olsanız dahi o ülkenin vatandaşlarına saygı olsun diye kravat takılır takılmalıdır diye düşünüyorum hangi ülkenin başkanı veya başbakanı olursanız olunuz.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..