Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '07

 
Kategori
Anılar
 

Kredi kartı borcu

İş bankası kredi kartı borcumu ödemek için bankanın Konyaltı Şubesine gittim.
ATM kuyruğunda sıram gelince kartımı makineye takıp şifremi girdim. Ancak makine 3 işlem dışında izin vermiyor. Birkaç deneme ve yanlışlar sonucu kartımı yuttu bu modern aygıt.

Bankaya girip, işlemlerimi yapamadığımı, üstelik kartımı da makinenin yuttuğunu belirterek yardım istedim. Kimlik göstermek koşuluyla kartımı geri verdiler.

Tekrar ATM ye gidip kartımı taktım. Sonuç aynı. Ama benden öncekiler, sorunsuz olarak işlemlerini yapıp gittiler. Benim kart yine 3 işlem dışında işleme izin vermiyor. Tekrar içeri gidip personele ATM de bir sorun olduğunu belirttim. Bir kişi gelip benim işlemi kontrol etti, doğru. Makineyı kapatıp içerden tekrar onardılar!

İşleme yeniden başladım, yine olmuyor. Benim istediğim işlemi bir türlü yapmıyor. İçeri girip birazda sinirli: “işlem yapmıyor kardeşim bu makine” dedim. Görevli bayan da, “nasıl olur beyefendi?”diyor, ben diretiyorum... “Kartınızı görebilir miyim beyefendi?” dedi, kartı uzattım...

“Beyefendi burası İş Bankası, Finansbank’ın kartıyla istediğiniz işlemi elbette yapamazsınız!”....?!?!!

Beni müthiş bir ter bastı, yüzümün sıcaklığı kulaklarımdan çıkacak, kıpkırmızı olduğumu anlıyorum: “Çok özür dilerim hanımefendi, çok özür dilerim” diyebildim, hemendışarı çıktım. Telaş ve mahcubiyetle tekrar aygıta taktım kartımı ama yine olmuyor, yapamıyorum. Güvenlik görevlisine rica ettim “lütfen bana yardımcı olur musunuz, her insanın bir ‘aptal vakti’ oluyor herhalde”, ben de o an bu durumu yaşıyorum.

Güvenlik görevlisi adım adım işlemleri yaptırdı bana ve parayı ödeyebildim!

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..