Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

05 Ağustos '08

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Kredi kartım çok sever beni...

Kredi kartım çok sever beni...
 

Gerçekten öyle

Kredi kartım çok sever beni, hep bana karşı yeni süprizler hazırlar, benim için elinden gelen herşeyi seve seve yapar.

Bende herkes gibi fazla olmasada kredi kartı kullanırım ihtiyaç duyduğum zamanlarda.

Ama taksit olayına pek sevmem aylarca beklemeyi. Tutarı yüksek olan harcamalarımda kullanırım sadece.

Geçen ay böyle bir alışveriş yaptım ve beş taksit yaptırdım. Bugün kredi kartı ekstresi geldi. Benim beş taksit yaptığım harcamayı banka on taksit yapmış. Altında bir yazı...

Tebrikler artı beş taksit kazandınız.

Acaba kime sordular... benim haberim yokta.

Öde öde bitmez on taksit.

Ne saçma işler anlamıyom doğrusu. Ben kabul etmiyecem belki, zorla yani bu işler.

Belki ben beş ay sonra işten çıkacam veya beş kredi kartımı kapatacam v.s

İnsanları zorla mecbur tutuyorlar yıllarca kartı kullanmaya, oldu bitti anlam veremedim zaten bu kartlara. Tamam yerinde ve zamanında kullanıldığında güzelde birde bunaltmasalar. Devamlı kampanya mesajları gönderirler cep telefonlarına, msn'yi ne zaman açsan ilk bankalar çıkar karşına, kartı alırken sen maaşını yazarsın limitin maaşının iki katı gelir.

Zor bu kartlarla uğraşması çok zor. Neyseki fazla kartım yok, ben iki taneyle bile zor baş ediyorum. Birde aidatlarımız vardı ama neyse ondan kurtulduk şimdilik.

İnşallah nankörlük yapmamışımdır çünkü onlar beni çok seviyor, fazla taksitler kampanyalar.

Hep arkamdalar maşallah...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..