Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '06

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Kredi kartları

Kredi kartları
 

Ülkemizdeki özel sektör kurumlar sıralamasında birinci sırada yer alan Koç grubu, Yapı kredi Bankasını da satın alarak bünyesine kattı… “ Türkiye finans sektörünün iki güçlü ve köklü kurumu olan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. ve Koç bank A.Ş. 'nin güçlerini, tecrübelerini ve kaynaklarını bir araya getirerek daha iyisini sunmak için yarattığı birliktelikle yeni oluşumunu 2006 yılında tamamlayan Yapı Kredi, bugün her iki kurumun tarihini ve ortak değerlerini içeren bir finans devi haline gelmiştir.”

Yapı Kredinin yirmi senelik müşterisiyim. Bu süre içerisinde bankanın kredi kartını kullanıp, ödemelerimi düzenli olarak ödeyen ve şimdiye kadar hiç sorun yaratmamış müşterisiyim. 19 senedir kullanmakta olduğum kredi kartının senelik kullanım ücreti adı altında istenen parayı hep ödemiştim…

Bu aya ait hesap dökümünü incelediğimde, 30 ytl kredi kartı senelik kullanım ücretini gördüm.( sevgili Sema ‘nın yazısını hatırladım.)

Bankayı telefonla arayıp, senelik kredi kartı aidatını ödemek istemiyorum ve bu yüzden kredi kartımın iptal edilmesini istiyorum dediğimde, telefondaki bayan memur bir dakika beklerimsiniz diyerek beni bekletmeye aldı… Döndüğünde, kredi kartı hesap toplamınızdan 30 ytl düşerek yatırın, kullanma ücretiniz hesabınızdan silinmiştir, dedi… Teşekkürler!

Benden 19 sene alınan kredi kartı kullanma paraları ne olacak sorusuna ise, yanıt yok…

Basit ve kolay bir hesap.. Bankanın eğer bir milyon kredi kartı müşterisi varsa, (iki banka birleşince…)

30 ytl çarpı bir milyon kişi oda eşittir 30.000.000 ytl yapar…

Kredi kartı kullanıcılarından toplanan, kredi kartı kullanma ücreti, resmen ve açıkça haksız kazanç değilmidir?

Kredi kartı kullananlara, duyurulur…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..