Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '21

 
Kategori
Borsa
 

Kripto Dolandırıcılığı

Merhum babam ve merhum amcamdan kumaş ve kumaş ürününden üretilmiş olan giysi ürünlerini alıp satma işinden başka bir şey öğrenmediğim için ticari hayatım boyunca sürekli olarak ürün alım satım işiyle uğraştım ve hiç bir zaman borsa ve benzer işleri öğrenmedim öğrenmek istemedim öğrenmek de istemem.

Ülkede geçmişte Banker dönemlerinde çok sayıda mağdur olanları görmüştük. 1994 ve 2001 ekonomik kriz dönemlerinde Borsa'da kayıp edenlere şahit olmuştuk. Yakın zamanda Çiftlik bank faciası yaşanmıştı.

Bugün de Kripto dolandırıcılığı haberiyle 2 milyon doları alıp yurt dışına kaçan kişiyi konuşuyoruz.

Kapitalizm sisteminin vahşi kapitalizm tarafı malesef insanların rakamsal bakışaçılarını ters yüz ederek beyinlerine kazınmış olan rakamsal değerlerden güç bulduklarını zannederek hem sistemin kendi içinde oluşturmuş olduğu kazanma hırsı hem de günümüz teknoloji kolaylığından kaynaklanan dijital sistemin cazibesine kapılmakta ve görüldüğü gibi dolandırıcılık yansımalarıyla karşı karşıya kalınmakta.

Borsa, Kripto ve benzeri uygulamalarda kazanan yok mu?

Var elbette ki..

Kim?

Uygulamaları yönetenler!.

Kolay yollardan kazanmak ve daha çok kazanma hırsı, henüz ekonomileri belli düzeye eriemeyen ve eğitim düzeyi ortalamaları bizim ülkede olduğu gibi Ortaokul düzeyinde olan ülkelerde daha çok görülmektedir.

Amerika terör örgütlerini örgütleyerek ve her türlü desteği vererek ortadoğuda boşuna kan dökmedi boşuna kan dökmüyor. Önümüzdeki dönemlerde kapitalizm sistemini ortadoğuda hayata geçirecek ve benzer uygulamalarla ülke halklarını benzer yöntemlerle kültürlerini feodal yapılarını ve ekonomilerini ters yüz edecektir.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..