Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '21

 
Kategori
Ekonomi - Finans
Okunma Sayısı
47
 

Kripto paradaki gariplikler

Kripto paralar aynen Korona Virüsü gibi bütün dünyayı etkisi altına aldı ve bir nevi  FİNANS SALGINI olarak  yayılıyor. PLATFORM  denilen Aracı Kurumlar mantar gibi çoğalmaya başladı, Herkes, az veya çok bu aracı kurumlardan kripto para satın alıp, vurgun peşinde koşuyor.Kolay yoldan aşırı zenginleşme hevesi, aynı korona virüsü gibi toplumlara ve toplumumuza  yerleşmeye başladı, Ve de işin garibi hepimiz bu salgına gönüllü olarak yakalanmak istiyoruz. Korona gibi maske takıp kaçmıyoruz. Bu garip paraya kapılarımızı açmış vaziyetteyiz. Neden GARİP PARA  diyorum ?

Bu görünmeyen para gerçekten çok iyi bir yatırım aracı niteliklerine sahip. Ufak bir meblğa ile kripto para alışı yapıyorsunuz. Bir müddet sonra belki Araba ya da villa alacak Parayı kazanmış oluyorsunuz..On sene önce, on  veya onbeş binlara yatıranların , bugün milyonlarca paraya ulaştıklarını görüyorsunuz. Rakamlar onu gösteriyor.İşte gariplik burada değilmi ? Nasıl oluyor da onbin lira, on sene içinde milyonlar seviyesine çıkıyor.Eğer beşyüz bin lira yatırmışsanız villalar sahibi olabiliyorsunuz.Böyle kazançlar normal mi? Nasıl  oluyor bu Ya demiyoruz? Bütün finans ve borsa kuralları temelinden sarsılmış durumda, fakat  kimse şüphelenmiyor? Herkes bu duruma inanmış hatta  şaşkınlık içinde inanmış görünüyorlar.

Diğer bir gariplik de , ortada elle tutulur bir para yok.Banknot yok,tahvil yok,bono yok , hisse senedi yok. Görünmeyen bir şeye insanlar bütün dünyada milyonlarca para yatırıyorlar. 

Diğer bir gariplik de , kripto para sistemini bilmiyorlar (  ZATEN BU SİSTEMİ BİLMEK İÇİN UZMAN OLMAK GEREKİYOR ) AMA CEPLERİNDEKİ PARAYI BU SİSTEME YATIRIYORLAR. Son zamanlarda görüyorum çok iyi tahsil görmüş hatta tanınmış şahsiyetler hemde önemli görevlerde bulunanlar bu sistemi bilmiyorlar  ya da bu sistemin başlangıç bölümünden veya genel özetinden haberleri var.

En önemli  gariplik de,  milyonlarca dolarrlık bu sistemin son derece güvenilir olması.Öyle bir ŞİFRELEME sistemi kurulmuş ki, bu şifre kırılamıyor ,Ayrıca sistemin kimin tarafından kurulduğu da şu an bilinmiyor. Sistemi kuran da şifrelere ulaşamıyor.

Kim kurdu ? belli değil ; fiziki varlığı yok ; milyarlarca dolar içinde barındıyor ; milyarlar kazandırıyor ; yani, İN Mİ , CİN Mİ ?  belli değil; ama bütün KÜRESEL  FİNANSMAN PİYASASI'na giderek hakim duruma gelmek üzere bu KRİPTO PARA SİSTEMİ.

Bence Çağımızın EN BÜYÜK BULUŞU KRİPTO PARALAR'dır. 

GÖRÜNMEYEN BİR ŞEY BU KADAR DEĞERLİ NASIL OLABİLİYOR?

GARİP, GARİP, GARİP.

 

Cemile Torun bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Korkak olmam nedeniyle böyle tuzaklara düşeceğim konusunda endişeye gerek yok.

Kerim Korkut 
 24.04.2021 14:48
Cevap :
Şanslısın.Allah korumuş.  25.04.2021 13:13
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 450
Toplam yorum
: 2187
Toplam mesaj
: 120
Ort. okunma sayısı
: 990
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster