Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '16

 
Kategori
Deneme
 

Kristal kavramlar ve bayram

Kristal kavramlar ve bayram
 

İnternetten alınmıştır


Her kelimenin bir anlamı, her kavramın bir kapsamı olduğu bir gerçektir ancak kimi kelimelerin kavramların her kişiye göre farklılığı olabildiğini fark ettiğimde bunların KRİSTAL KAVRAMLAR olduğunu düşündüm.  

Hayatımda önemli hobim olan yazmanın somut ürünü YAŞAMIN DETAYLARI isimli kitabımı takdim ederken muhataba KEYİFLİ BİR YAŞAM DİLEĞİYLE imzalarım. Yine bir sohbet buluşmasının sonunda aynı ifadeyle imzaladım muhatabım KEYİF duygusunun benim için önemini nasıl anladın diye sorunca, keyif her duyana farklı yansıyan ve ışıldayan kavramlardandır.

Keyif; kimi için dağa çıkmaktır, kimi içinde denize girmek, kimi için sakinliktir kimi için adrenalindir. Sadist için eziyet etmek, mazoşist için eziyet edilmektir. Diye açıklayınca muhatabım bende keyif benim için olduğu gibi sadece coşkudur sanıyordum diyerek sohbetimizi espriyle sonlandırdı ve bu yazıyı gündemime aldım, bugüne kısmetmiş :) 

Aynı şekilde bayram da her kişiye farklı yansıyan bir kristal kavramdır. Kimi için sevdikleriyle gönüldaşlarıyla buluşup kucaklaşmak iken kimi için yalnızlığı en derinden hissetmektir. Kimi için kurban kesmek, kimi için kurbandan bir parça alabilmektir :(

Ama herkes için bayramın gönül hoşluğunu paylaşmak olması dileğiyle…

Kadri KANPAK

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..