Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kriz anları

Umuda dair bir umut var içimde. Ne zaman nefes alamaz hale gelsem, yavaşlayabilmek için Tanrı’ dan yardım isterim. Tıpkı şu an olduğu gibi.

Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki… Ömrüm yeter mi bilmiyorum. Fakat zamanım yetmiyor. Bunu bizzat deneyimliyorum, tıpkı şu an olduğu gibi.

Fareler dadandı damımıza. Ellemedim, kardeş kardeş yaşayalım dedim. Fakat gittikçe çoğaldılar ve zeytinlerimizi yemeye başladılar plastik şişeleri delip. Hadi zeytinleri terasa taşıdım. Sonra diğer yedikleri bir sürü şey yetmemeye başladı ve bir de baktım ki; köpeklerin mamasını koyduğum kalın plastik bidonun, kapkalın kapağını kemirip bitirdiler. O da yetmedi. Güvercinlerin damını kemirip delik deşik ettiler. Derken bir dur demenin zamanı geldi dedim. Telefon görüşmeleri, yardım istemeler derken bir koşuşturmacadır gidiyor iki gündür.

Uzun bir süre gelebilir size iki gün. Fakat “ biz “ olmak adına, tüm canlıları gözetmek adına mücadele ederseniz, maalesef düzeni baştan kurmak gerekiyor. O telaşla da bir yandan yaparken, bir yandan da bozabiliyorsunuz.

Çok basit bir örnekle geçiştiriyorum bu aksilikleri. Yeni düzen için, büyük bir saksının yerini değiştirmem gerekiyordu. Çok zorlandım sürüklerken ve verandadan devrilip düştü, kırıldı. İçindeki çiçekler zarar görmesin diye, hemen dört küçük saksıya diktim onları. Tabii, saksı ve toprak ayarlamasını da düşünürseniz, Laurel ve Hardy filmlerindeki o hızlı çekim sahnelerini yaşadım.

Ne yapalım? Yalnızca bu gün için elimden gelenin en iyisini yaptım ve gerisini Tanrı’ ya bıraktım. Yarınlara hizmet ettiğimi farkında olarak sarıldım umuda. Teşekkürler!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..