Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '09

 
Kategori
Siyaset
 

Kriz ekonomik mi siyasal mı?

Kriz ekonomik mi siyasal mı?
 

Türk toplumu kurbağa yerine konuyor.
Türkiye Cumhuriyeti adım adım Ortadoğu polikası kapsamında şekillendiriliyor. Başlangıçta Es başkanlığını rahatlıkla ifade eden zatı muhteremler toplumun sıçrama refleksi karşısında suskunlaştılar.
Afganistan'da Irak'ta katilliği, demokrasi düşmanlığı kanıtlanmış ABD ile ve onun işbirlikcilerinin farklı değerlendirilmesi mümkün mü? Al birini vur ötekine.
Türk toplumu Bu iktidar (ABD talimatları ile) tarafından kurbağa testine tabi tutuluyor.

Sonuç ne olacak derseniz. Kurbağa sıçramayı akıl etmeyi edecek te ne yazık ki bu arada kaynayan bu suyun içinde kalan kurbağaların ölümleri kaçınılmaz.
Bir iktidar düşünün ki ABD başkanı Obama ziyaretinde benim düşüncelerim kayıt altındadır (Ben 1915 ermeni soykırımı diyorum) diyor. 24 Nisan konuşmasında hala ne diyecek diye, yada herkes bilsede aman soy kırım demesin diye Azerbeycan'ı dışla, Ermenistan'a şirin görünmek için olmadık abukluklar yap. Bu davranışa kargaların dahi güldüğünü görememek yalnızca koltuk esaretinin sonucudur.
Obama ne yaptı? Daha da ağır bir ifade ile Soykırım yerine Ermenice cevap verdi "Büyük felaket"
Daha nasıl söylemeliki bu iktidar anlasın.
Anlamadıklarından değil anlamak istemediklerinden. Zira önemli olan türbanlı kardeşlerimizin Cip'e binmeleri. Önemli olan Cemaatlerin ve tarikatların istediğinin olması.
Bu ülkede sorun Ekonomik krizin teğet mi geceçeği, delip mi gececeği değil. Esas kriz siyasal kriz. Bu ülkeyi ekonomik kriz sonunda bölmek insanlarını öldürmek mümkün değil.
Türk askerinin başına çuval geçirdiler anlamadık.
Şimdi daha ileri gidiyorlar. Türk insanınının kafasına çuval geçiriliyor.
Kurbağalar sıçramazsa ölecek.....

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..