Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '09

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Krizi alt etmenin en basit formülü önümdeymişte haberim yokmuş :)

Krizi alt etmenin en basit formülü önümdeymişte haberim yokmuş :)
 


Haftasonu evimizin altındaki İddia bayisindeki çocuğa selam verdim, espri ile var mı sağlam kupon dedim.
Var abla dedi. Çıkardı kuponunu, kaç paralık oynayacaksın diye sordu. Bir lira dedim. Hemencik kuponum elimde idi. Bugün heyecanla kuponumun sonucunu öğrenmek için sordum, tuttu abla dedi. Bir liram ile tam tamına 30 lira 88 kuruşum olmuştu :)

Biraz zekiyimdir, hemen bir plan yaptım. Evden güzel bir zarf buldum, kuponu içine koydum aşağıya indim. Önce verdim kuponu paramı istiyorum dedim. Kıyak yaptı bana 88 kuruşu da bütünledi, tam 31 lira verdi elime. Artık bu para bizim ortak paramız dedim. Ben bu işten anlamam, kupon senden, serrmaye benden dedim. Bu parada hiç gözüm yok, kaybetsen de dert değil diye sözlerime devam ettim. Çok güveniyorum plana, 500-600 lira ile ev geçindiren bir çocuk, ne güzel sermayesini de verdim, akmasa da damlar, belki 300-500 bişimiz olur diye de hayal kuruyorum bir yandan.

Ne dese beğenirsiniz? Yook olmaz, bu para senin dedi. Seninle aynı fikirde değilim, ben bu paranın sorumluluğunu alamam dedi. Arada uğra, kupon olursa ben sana yine veririm dedi. Bu işler böyle olmuyor, her zaman bilmek mümkün değil dedi. 10 dakika dil döktüm, adam bana mısın demiyor. Verdi benim elime bir dolu boş kupon. Biliyor ben internet canavarıyım, hadi git biraz çalış, yarım saat var daha pazar maçları için dedi.

5 kupon yaptım. Biri babamın, diğerleri benim. 1 Lira totemim oldu. 1'er liralık oynadım.

Şimdi beklemedeyim.

Nasrettin Hoca misali, ya tutarsa diyorum :)



07.04.2009 - Merak edenler için not ;
Biri tuttu, para bitene kadar yola devam :)


20.04.2009 - Yalanmış...
Bitti paracıklar.

1.05.2009 - Bıraktım bu işleri :(
 
Toplam blog
: 32
: 10302
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Istanbulluyum.. Haftasonu caddeye çıkmadan haftasonunun geldiğini anlamayanlardanım. Alışverişe, gez..