Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Krizi fırsata çevirmek'miş!!!

Krizi fırsata çevirmek'miş!!!
 

kriz'miş


Merhabalar;

Bakıyorum, yazılanları okuyorum ve birçok yerde ortak görüş krizi fırsata çevirmek... yeni moda olsa gerek. Bunları yazanlarda komik olan kısımda yer alıyorlar, birçok sektörde yönlendirme gücüne sahip olan üst düzey yatırımcı, yönetici ya da danışmanlar bu sözleri geveliyip duruyorlar. Arkadaşım zaten 17 eylül 1961 saat-13:21 sonrası Türkiye de yapılan bu değil mi!! Ben 1981 doğumluyum. Doğduğum günden itibaren yaşadığım topluma dikte edilmiş bu anlayış yüzünden bu durumlara gelindiğini gördüm. Bu durum kelimesini açıklamama gerek yok sanırım. Aslında herşey o kadar açık ki yapılması gereken o kadar ortada ki sorun olan tekşey yapacak kişilerinin hep birbirlerinden bir beklenti içinde olmaları ve yapmak yerine sadece ve sadece eleştirmeleri...
Çok sevdiğim bir hikaye ile de bu cümlelerimi her zaman destekliyorum.
''Birgün ormanda yangın çıkmış. Orman sakinleri panik içerisinde ormandan kaçıyorlarmış, sadece bir tanesi ''küçük bir kuş'' bütün gücünü kullanarak gagası ile taşıdığı su damlalarını ormanın üzerine bırakıyormuş. Bunu gören orman sakinlerinden bazıları ''terk edenler'' gülerek ;

- Sen ne yapıyorsun boşver uğraşma sende kaç demişler.

Küçük kuş ise;

- BENİM ELİMDEN GELEN BU KADAR demiş.

Bizim geliştirdiğimiz bakış açısı ise şu an için; BU KUŞ NEDEN DAHA FAZLA SU TAŞIMIYOR. şeklinde hatta bazı olaylara ve durumlara yapılan yorumlar benzer bir biçimde ifade edilirse ; BU KUŞUN BOYNUNA BİRDE SU KOVASI TAKALIM. şeklinde. :) Kendi adıma konuşabilirim ki şu an için sadece gagam ile su taşıyorum ve gagası ile su taşıyacak arkadaşlar ediniyorum.

Saygılarımla,

Şahin ADALI

 
Toplam blog
: 13
: 357
Kayıt tarihi
: 01.04.08
 
 

Teknoji ürünleri perakendeciliğinde yönetici olarak görev yapıyorum. ..