Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '09

 
Kategori
Reklam
 

Krizi nasıl bitirecek mişiz?

Krizi nasıl bitirecek mişiz?
 

100$ la kriz bitti!..


Son günlerde bir reklam dönüyor TV lerde.
Emekli bir CEO simit satıyor.
O, simit satarsa hem kendi geçinecek, hem fırıncı.. Fırıncı kazanınca gidip kendine yeni gömlek alacak. Gömlekçi, fabrikaya ödeme yapacak.Fabrikatör yeni işçi alacak. İşçi gidip simit alacak. Ekonomi çarkı dönüp, ülke kalkınacak. Falan filan...

***
2 Mayıs 2009 da, "Kriz nasıl bitti" Başlığıyla bir fıkra yazmıştım:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=177594

Bu blogum 1500 e varan tıklama almış.
Acaba diyorum? Bu 1500 içinde bir reklamcı olamaz mı? Çünkü fıkrayla reklam, birebir örtüşüyor. Zaman da uygun.

Bu bölümde bazen "intihal"den bahsediyoruz.
Belki de adamları ben uyandırdım.
Dua etsinler ki fıkra anonim. Eğer bana ait bir şey olsa, vallahi "Mahalleyi Yakarım"a gelirdi iş!...

Paradoksal bir fıkrayla, aslında ekonomik krizi bendeniz cennetkuşu çözmüştür!..

***
Şimdilik bu yazıyı "blog" kategorisine aldım.
Sn. editörüm belki uygun bir kategoriye nakleder. Etsin zaten.

***


M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..